tirsdag den 15. januar 2013

+





Et nyt år har for alvor meldt sin ankomst. Jeg nyder godt at januarudsalgene rundt omkring og hvis det ikke var på grund af det begrænsede beløb på min konto, så havde jeg aldrig stoppet mine indkøb af billigt tøj og lignende. De kolde aftener elsker jeg at tilbringe under dynen med en af mine yndlingsfilm i fjernsynet. Min samling af tøsefilm vokser sig stille og roligt større og der findes næsten intet bedre end at lade sig rive med ind i en anden verden fyldt med kærlighed, drama, spænding og lidt mere kærlighed. 

Michelle

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Virkelig lækker blog i har jer :-) God weekend.
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Har aldrig set the notebook. Hvad handler den om? :D
    Jeg tænkte på om du ikke har lyst til at deltage i min konkurrence om en blackmask?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet