søndag den 9. december 2012

As with anything creative, change is inevitable




"Forandring fryder", siger de. Jeg giver dem ret. De seneste uger har jeg arbejdet på et lille projekt angående mit værelse. Jeg havde en kedelig hvid væg, der virkelig trængte til noget liv! En masse idéer havde strejfet mine tanker, men jeg blev til sidst enig med mig selv om at en minde-væg var lige det jeg gik og manglede. Så jeg gik igang; fandt gamle billeder, postkort, tegninger og lignende mindeværdige ting til mit lille projekt. Jeg er selv super tilfreds med resultatet og synes at den fine lyskæde udgør prikken over i'et!

Michelle

2 kommentarer:

  1. Hej :-) Virkelig fin blog - og flotte billeder!
    Har selv lige startet en blog, og det ville betyde meget hvis du ville tjekke den ud og evt. blive fast læser, som jeg er blevet med dig.
    www.blogbyannacornelia.blogspot.dk

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det! Vi skal selvfølgelig nok smutte en tur forbi din blog også :)

      Slet